vrijdag 18 februari 2011

Gebr. van Ted van Lieshout

Heel ontroerend, mooi, pijnlijk maar ook grappig! Je leeft helemaal mee met de broers, Luuk en Maus.
Thema's : homoseksualiteit, rouw, dood, familiebanden en ziek zijn.
Het leest heel snel en makkelijk. 
Bijzonder dat het in dagboekvorm is geschreven en dat het het verhaal is van de schrijver zelf.
Zeker een aanrader en geschikt voor 14+.

“ Ik ben naar je kamer geslopen en heb stiekem in de laden van je bureau gezocht tot ik je dagboek vond. Dat heb ik meegesmokkeld, opengeslagen en doorgebladerd tot de eerste lege bladzijde, en toen ben ik gaan schrijven. Nee, ik heb niet gelezen wat jij geschreven hebt. Echt niet. Eerlijk niet - volgens mij is er een wet die het zegt dat je niet in andermans dagboek mag schrijven. Maar ik doe het toch"



Veel leesplezier en groeten,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten