zondag 13 februari 2011

PS: Ik ben verliefd

Zo heet het eerste door mij gelezen boek! Leuk en het leest gemakkelijk weg! Dun, makkelijk en leuk, dus een aanrader voor iedere deeltijdstudent die niet weet waar hij/zij de tijd vandaan moet halen!
Het boekje is van J. Vriens en M. Oldenhave en het is, zodra ik het heb ingeleverd, te vinden in de mediatheek van de HRO.

Het boekje bestaat uit een briefwisseling tussen een meisje en een jongen: de jongen is een soapacteur van 18 en het meisje is pas 13: dit zorgt voor problemen! Het tijdschrift 'Privaat' bericht over hem als pedofiel: hoe moet dit nu verder? Ik zou zeggen: lees het zelf!

Veel plezier en ik hoor later wel of ik er meer info over moet geven, want het nut van deze blog is me nog niet geheel duidelijk!

Grtz,

Irene

1 opmerking:

  1. Mooi dat je je tekst in het roze hebt gezet, eluk bij dit onderwerp!

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen